شرکت گاز آذربایجان غربی در پاسخگویی به مشکلات مردم پیشرو است

روابط عمومی گاز آذربایجان غربی

به گزارش صاباح نیوز، یوسف عبدالله نژادی در گفتگو با خبرنگار افتخار آذربایجان با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: عمده این تماس‌ها به ترتیب برای درخواست‌های اشتراک و انشعاب، افزایش تعداد اقساط مربوط به صورتحساب گازبهاء در پی افزایش تعرفه‌های گاز و نیز گازرسانی به روستاها و مکان‌های خارج از محدوده قانونی بوده است.

وی با بیان اینکه به صد درصد تماس‌های گرفته شده، پاسخگویی شده است، گفت: در راستای پیگیری تا حصول نتیجه، از تماس‌های صورت گرفته، برای اغلب موارد با واحدهای مربوطه، نامه‌نگاری شده است.

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برگزاری چهار جلسه ملاقات مردمی‌ هفتگی مدیران این شرکت در طول سه ماهه اول سال جاری، تصریح کرد: طی این ملاقات، به مشکلات و درخواست‌های ۴۴ نفر رسیدگی‌‌ شد.

عبدالله نژادی افزود: متقاضیان ملاقات مردمی هفتگی، می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۵۹۴ درخواست خود را ثبت و مطابق برنامه اعلامی در این ملاقات شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری میز خدمت مردمی مدیران شرکت گاز آذربایجان غربی در حاشیه نماز جمعه و سفرهای شهرستانی استاندار، خاطر نشان ساخت: در غالب این میزها به مشکلات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد؛ علاوه بر آن نیز روسای ادارات شهرستانی نیز ماهانه یکبار در حاشیه نماز جمعه میز خدمت داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.