رسیدگی به بیش از ۳۱ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان غربی

تعزیرات حکومتی

به گزارش ارومیه نیوز، حسین نجف زاده -مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی- از اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شب عید و همزمان بر بازار کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در سراسر استان از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۲۱ فروردین سال آینده خبر داد.

وی گفت: شعب تعزیرات حکومتی استان طی سال جاری به ۳۰ هزار و ۹۲ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کرده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد پرونده، ۲۱ هزار و ۴۴۴ فقره در بخش کالا و خدمات، هشت هزار و ۵۱۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۱۲۹ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان می باشد که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵۰ هزار و ۴۴۸ میلیون ریال محکوم شدند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاه های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری ۲ هزار و ۷۰۷ اکبپ گشت و ۱۰ هزار و ۲۳۴ بازرسی و از این تعداد بازرسی، پنج هزار و ۵۰ پرونده تشکیل و میزان محکومیت ۳۱۱ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.