هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی برای ساماندهی مسجد جامع ارومیه

مسجد جامع ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی مسجد جامع ارومیه با مشارکت شهرداری ارومیه در حال انجام بوده و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

به گزارش صاباح نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی صفری -مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی- در حاشیه بازدید از روند ساماندهی مسجد جامع ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی این مسجد از اردیبهشت ماه سال جاری پس از انتشار اخباری مبنی بر تجمع معتادان در محوطه پشتی آن با همکاری شهرداری ارومیه آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در نخستین گام، پاک‌سازی اطراف مسجد از زباله‌ها انجام و دیوار نوشته‌های روی آن پاک شد و سپس با ایجاد دیوار حائل از حضور معتادان متجاهر در اطراف این مسجد جلوگیری شد.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری معتادان متجاهر با همکاری یگان حفاظت اداره‌کل و مشارکت نیروی انتظامی گام دیگری برای جمع‌آوری معتادان در اطراف این مسجد برداشته شد.

صفری تصریح کرد: نورپردازی و نصب دوربین در اطراف مسجد جامع ارومیه از جمله اقدامات انجام شده برای سامان‌دهی این اثر تاریخی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.